onsdag 10 september 2014

Konsert-hösten är här!

Äntligen har jag tagit tag i det här med konserter igen! När jag var i 14-15 års åldern sprang man ju runt på spelningar minst en gång i månaden. Nu har jag bokat in hela TRE konserter i november! Galet taggad!

12/11 - Ed Sheeran, Ericsson Globe.

I konfirmationspresent fick min syster Ellen biljetter till Ed Sheeran av mig. Ska bli så himla najs att se den här begåvade killen!


17/11 - Ben Howard, Annexet.

Letade och letade efter folk som ville gå med mig och tillslut kom snälla Andreas och sa att han kunde gå med mig! Kommer nog bli svinbra!

29/11 - Taking Back Sunday

Ett av de banden man diggade som fan när man gick i åttan-nian. Fortfarande riktigt bra dock! Så det blir nog en nostalgisk upplevelse. Det blir Therese och jag som går!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar