torsdag 28 augusti 2014

På mitt kylskåp

Ja, eftersom mitt kylskåp har en liten speciell plats i mitt hjärta, då det både förvarar mat och är en perfekt anslagstavla för mitt kreativa sinne så tänkte jag visa upp vad jag har på det. Tänkte även senare visa vad som finns i... för det vill väl alla veta? Det säger trots allt ganska mycket om hur man är som person. Jag kör lite "Cribs" style, som MTV.Det här är en blandning bilder av sådant som ger mig inspiration, tanke och glädje.Det här vykortet hittade jag nog på Kulturhuset någon gång. Jag gillar att plocka på mig gratisgrejer som säger något speciellt. En tidning jag snokar i lite då och då är Buffé tidningen. Äppelpaj <3

Ett tips till er som gillar liknande konst som jag, så sno med er ett ex av MONKI magazine när ni är inne och handlar på Monki. Jätte fina bilder och illustrationer vilket får fingrarna att klia av nyfunnen kreativitet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar